ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

איך לטפל בדלקת חניכיים?

דלקת בחניכיים קרתה אולי לכולנו במשך הזמן. קל מאוד להגיע לרופא שיניים או לשיננית וישר הם אומרים: יש לך דלקת בחניכיים תצחצח יותר עדין, אתה מצחצח חזק מידי. חניכיים זהו למעשה שם כולל למה שמחזיק את השיניים, ואת החניכיים עצמן הלסת מחזיקה. שמירה על החניכיים לא פחות חשובה משמירה על בריאות השיניים. חניכיים שנמצאות במצב טוב ובריאות אמורות להיות בצבע ורוד עם נקודות כמו קליפה של פרי. לעומת זאת חניכיים חולות הן מתמלאות בצבע אדום, נפוחות יותר מהרגיל ויש להם נטייה גדולה לדמם לעיתים קרובות בכלל ובעת צחצוח שיניים בפרט. גם אם החניכים חולות, בדרך כלל לא מרגישים בכאב מהותי, ולכן עדיף ללכת לבדוק את השיניים והחניכיים אצל רופא השיניים בצורה קבועה. חשוב לדעת שלא רק מבוגרים נוטים לסבול מדלקת בחניכיים אלא גם ילדים סובלים מדלקת בחניכיים לפעמים.

דרך הטיפול המיטבית לדלקת חניכיים

דרך הטיפול היעילה והמיטבית ביותר לטיפול בדלקת חניכיים היא באמצעות רופא השיניים אשר יוציא את האבנית שהצטברה מסביב לשיניים או באמצעות שיננית שתנקה את כל מה שצריך באזור השיניים והחניכיים. כמו כן בדרך כלל מרבית ההמלצות להמשך טיפול הם שטיפות פה בבית באופן קבוע. במקרה הגרוע ביותר בדלקת חניכיים רופא השיניים ייתן מרשם לאנטיביוטיקה. חשוב מאוד ללכת בצורה קבועה ומסודרת לבדיקה שגרתית אצל רופא השיניים כדי לצמצם נזקים בשיניים במידה ויש. וגם לטפל במחלות שעלולות להיווצר כמו דלקת בחניכיים אשר כלל לא מרגישים כאבים.

ישנם מספר דרכים על מנת למנוע דלקת בחניכיים. הראשונה היא ללכת לביקור אצל השיננית ואצל רופא השיניים בצורה קבועה כל שנה. הדרך השנייה היא להקפיד על צחצוח שיניים מיד לאחר כל ארוחה. חשוב מאוד לצחצח בחיבור בין השיניים לחניכיים, כדי להוציא את כל החיידקים שהצטברו מהאוכל שאכלנו או לאורך זמן. כמו כן חשוב לצחצח מס' דקות בכל פעם ולא לעבור את 5 הדק' בכל צחצוח. בנוסף, חשוב להשתמש במברשת שיניים עדינה ורכה על מנת לא לפצוע את החניכיים. כמו כן דרך נוספת, היא להשתמש בחוט דנטלי כדי להוציא לכלוכים מהשיניים שמצטברים בלי שנשים לב.

טיפול בדלקת חניכיים

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו