ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

טיפול שיניים ללא כאב

שאלה זו נשאלת פעמים רבות על ידי מטופלים המגיעים אלינו לראשונה. התשובה היא כמובן, כן.
כאב, פחד וחרדה הם רגשות הניתנים לשליטה בדר"כ באמצעים טבעיים או תרופתיים. השאלה הנ"ל היא אחת השאלות הראשונות הנשאלות ע"י מטופלים המגיעים למרפאת "הלה".

להלן מספר שאלות נפוצות בין המטופלים המגיעים לטיפול שיניים:

רופא שיניים יחיד ממלא את כל התפקידים הכרוכים בטיפול. הוא המאבחן, הקובע והמבצע את שלל הפעולות הדרושות והוא גם המבקר את איכות הביצוע ב"הלה" קיימים נהלי עבודה של טיפול בשלבים, כאשר כל שלב מתבצע על ידי רופא המתמחה בסוג הטיפול. "הלה" כתאגיד המספק שירותי בריאות השן, נמצאת בפיקוח צמוד ומקפיד של משרד הבריאות.

רוב התאגידים הפועלים בישראל הם למעשה קבוצה של רופאי שיניים הנמצאים תחת קורת גג אחת. המספקת שירותים כלליים משותפים (כגון: צרכי משרד, קניית ציוד מרוכזת,שרות שיווק וכד') אך פועלים בפועל כיחידים עצמאיים. ב"הלה" הרופאים מגישים שרות כצוות, כאשר פרטי הטיפול השונים מבוצעים בידי רופאים מקצועיים המתמקדים בנושא הטיפול, ובכך מעצימים את מומחיותם ואיכות הטיפול אותו הם מספקים.

כל מטופל המגיע למרפאת "הלה", מאובחן על ידי רופא מאבחן בכיר, הקובע את הטיפולים הדרושים, ובהתאם לתכנית המוצעת מפנה את המטופל לרופא\ים המתאים ביותר לצורך ביצוע התכנית.
במרפאת תאגיד אחרת, פקיד הקבלה מפנה את המטופל לרופא ע"י כללים שנקבעו מראש וללא התאמה מיוחדת לכל מטופל בנפרד.

כחלק מארגון תהליך הטיפול, מוטמעות דרישות תכנון, התייעצות, משוב וביקורת הדדית על כל תהליכי הטיפול. בכל עת יכול המטופל לחזור להתייעצות עם רופא המאבחן לחוות דעה נוספת ולהיענות לשאלות בהן הוא מבקש תשובות נוספות. כתאגיד רפואי העוסק בבריאות השן, ביקורת משרד הבריאות על איכות השרות. היא קפדנית ביותר לעומת ביקורת האיכות על מרפאת שיניים של רופא יחיד.

אסתטיקה מעוגנת במספר כללים בסיסיים שחייבים להתממש. בנוסף, אסתטיקה היא לעיתים שאלה של טעם אישי ויכולת אומנותית של הרופא המטפל, להתאים את המראה המיוחד המתאים לכל אחד ואחד באופן אישי. כבר בעת בחירת צוות הופאים של "הלה", המטפלים גם בצד האסתטי של מראה השיניים, יש דגש על בחירת רופאים המפגינים שליטה בצד האומנותי של המקצוע.

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו