ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

רופא שיניים באשקלון – הבחירה הנכונה

מרפאת שיניים באשקלון של חברת הלה- המכון לרפואת משפחה הינה אחד מהסניפים הרבים של חברת הלה לרפואת שיניים. סניפיה הרבים ש חברת הלה פזורים ברחבי המדינה כדי לאפשר לכלל הציבור להגיע בקלות ובנוחות לערים המרכזיות: לוד, תל אביב, באר שבע, ירושלים, קרית ביאליק, אשדוד, אשקלון, חיפה ומודיעין. כמו כן במרפאות השייכות לחברת הלה תוכלו למצוא את מיטב הטכנולוגיות והציוד המתקדם ביותר. חברתנו כל הזמן מתעדכנת בטכנולוגיה החדשה וגם רופאינו המומחים הולכים להשתלמויות וכנסים בנושא. כמו כן, בקרב מרפאות השיניים של חברת הלה תמצאו אך ורק רופאי שיניים מומחים אשר עוסקים בתחום זה מספר רב של שנים ובעלי ניסיון עשיר ביותר. אנחנו נותנים דגש לאיכות ומקצועיות הטיפול במרפאות השיניים של חברתנו וגם שומרים על ניקיון וסטריליזציה ברמות הגבוהות ביותר.

במרפאת השיניים באשקלון תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולי שיניים לכל הגילאים ובכל המצבים האפשריים. מגוון הטיפולים הם: צילומי שיניים, השתלות שיניים, שיקום הפה ואסתטיקה, טיפולי חניכיים, טיפולי שימור, כירורגיה פה ולסת, יישור שיניים ועוד. מרפאות השיניים של חברת הלה זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות לכל בעיה, שאלה או בקשה. כמו כן, הייחוד בחברת הלה שכל מטופל תחילה נכנס לאבחון הבעיה אצל רופא בכיר מאוד, אשר מפנה אותו לטיפול המיטבי ביותר אצל הרופא שמתמחה בסוג טיפול זה. זאת על מנת לייעל ולשפר את התהליך על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מחפשים גם מרפאת שיניים בבאר שבע והדרום? הכנסו לעמוד.

בריאות השיניים חשובה – מרפאות שיניים באשקלון

כמו כן, חשוב לציין שבריאות השיניים היא חשובה מאוד מכיוון שהיא חלק מהנראות החיצונית הכללית. ככל שהנראות החיצונית טובה גם כך הביטחון העצמי עולה. ככל שמקפידים על צחצוח שיניים יעיל לאחר כל ארוחה כך מקטינים את הסיכויים לבעיות בחניכיים ובשיניים. כמו כן ביקורים תכופים וקבועים גם מונעים היווצרות בעיות או טיפול מונע לבעיות שעלולות להיווצר בשיניים. לכן חשוב לשמור עם בריאות השיניים והפה ולהפחית בשתייה של שתייה מתוקה ועישון אשר מעלים את הסיכון לבעיות בשיניים. צרו קשר עוד היום עם מרפאת שיניים באשקלון של חברת הלה ותראו שאפשר לקבל מקצועיות ואיכות ללא פשרות בטיפולי השיניים בישראל.

מרפאות שיניים באשקלון

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו