ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

רשימת מרפאות שיניים בחיפה והלה בראשן

מרפאת שיניים בחיפה היא אחת משלל הסניפים של חברת הלה- חברה לבריאות המשפחה אשר פזורים ברחבי המדינה. זאת במטרה להקל על הציבור ולהגיע לאחת מהמרפאות הפזורות ברחבי בערים המרכזיות: לוד, תל אביב, באר שבע, ירושלים, קרית ביאליק, אשדוד, אשקלון, חיפה, ומודיעין. בריאות השיניים היא אחד החשובים אשר יש להם השפעות לטווח ארוך. ככל שנשמור על  צחצוח נכון, ביקורים קובעים ותכופים אצל השיננית ורופא השיניים, כך נקטין את הסיכויים לבעיות חניכיים ושיניים לא בריאות. כמו כן, צריכה מוגברת של שתייה מתוקה ומוגזת, ועישון סיגריות גם עלול לגרום להיווצרות בעיות בבריאות חלל הפה. לעיתים קרובות אנשים לוקחים כמובן מאליו את בריאות השיניים, ואם הם לא מרגישים כאב בשיניים אז הם לא מטפלים ומקפידים לראות שיננית ורופא שיניים כל שנה. זה למעשה גורם להצטברות של חיידקים לאורך זמן, אשר עלולים לגרום לבעיות בחניכיים ובשיניים לטווח הארוך. כאמור, אף אחד לא אוהב ללכת לרופא שיניים, אבל זה פעולה שחייבת להתבצע בצורה קבועה על מנת למנוע נזקים עתידיים ולשמור על בריאות חלל הפה.

מרפאת השיניים בחיפה הלה – מרכז לרפואת שיניים

מרפאת השיניים בחיפה של חברת הלה- מכונים לרפואת המשפחה מכילים את הציוד והטכנולוגיה המתקדמת ביותר עבור טיפולי שיניים. כמו כן, ישנם אך ורק רופאי שיניים מומחים עם ניסיון רב שנים בתחום השיניים על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר ללקוחות שלנו. רופאי השיניים המומחים שלנו הולכים להשתלמויות וכנסים רפואיים בנושא רפואת שיניים על מנת ללמוד ולהתייעל כל הזמן. כמו כן מרפאות השיניים שלנו זמינות עבורכם לאורך כל שעות הפעילות שלהן, לכל בעיה, בקשה או שאלה. נשמח לעמוד לשירותכם על הצד האיכותי והמקצועי ביותר שאפשר. תנו לנו את ההזדמנות להוכיח לכם שאפשר לקבל את הטיפול האיכותי והמקצועי ביותר ללא פשרות, במחירים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר לכל כיס.

יש לכם שאלות לגבי רופא שיניים באשקלון ולוד? הכנסו לעמוד המסומן.

ניתן לבצע במרפאה השיניים שלנו טיפולים מגוונים כמו: טיפולי חניכיים, אסתטיקה ושיקום הפה, כירורגיה, השתלות, טיפולים משמרים וטיפולים מונעים, שיקום הפה ועוד. אנחנו מעניקים טיפול איכותי ומקצועי ביותר החל מהביקור הראשון ועד לביקורים הקבועים אשר מתבצעים על ידי מיטב רופאי השיניים שלנו.

מרפאת שיניים בחיפה

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו