ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

רשימות מרפאות שיניים בירושלים – מה עלינו לבדוק

מרפאת שיניים בירושלים היא אחד מסניפי הרשת של חברת הלה- מכונים לבריאות המשפחה, אשר פזורים ברחבי המדינה. במרפאות השיניים של חברת הלה תוכלו למצוא את מיטב המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, עם הציוד האיכותי ביותר, תוך כדי שמירה על ניקיון וסטריליות  ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן ישנם אך ורק מומחים לרפואת שיניים בכל סניפי הרשת עם ניסיון בתחום של למעלה מעשר שנים. בנוסף, סניפי הרשת פזורים ברחבי המדינה במטרה לייעל את ההגעה למיקום המרפאות באמצעות סניפים בערים מרכזיות עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית. כמו כן, הרופאים ואנשי המקצוע נוהגים ללכת להשתלמויות וכנסים בנושאים רפואיים על מנת לראות איפה אפשר להתייעל ולהשתפר במסגרת העבודה היומיומית במרפאות השיניים.

במרפאות השיניים בירושלים של חברת הלה ניתן לקבל שירותים עבור מגוון רחב של טיפולי שיניים כמו: השתלות, שיקום ואסתטיקה, טיפולי שימור ומניעה, טיפולי שיניים כירורגיים, טיפולי שורש, שיקום הפה, טיפולי חניכיים, שיננית, יישור שיניים ועוד מגוון רחב של טיפולים. רשת מרפאות השיניים של חברת הלה זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות לכל שאלה, בעיה  או בקשה. כמו כן אנחנו מקפידים על מתן השירות האיכותי והמקצועי ביותר על ידי טובי המומחים ברפואת שיניים. כל זאת על מנת להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר שקיים.

הבריאות איננה מובנת מאליו

לעיתים מרבית האנשים לוקחים את בריאות השיניים כמובנית מאליו. לרוב לא מקפידים לצחצח שיניים אחר כל ארוחה, לא מקפידים להשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם אחת ביום, שותים שתייה מתוקה ומעשנים סיגריות. כל אלה הם גורמים אשר מעלים את הסיכוי לבעיות ומחלות בשיניים. נזקי השיניים הם נזקים גם לטווח קצר וגם לטווח ארוך. אם לא מרגישים כאב בשיניים מידית, זה לא אומר שלא צריך לעשות ביקורים שגרתיים לפחות פעם בשנה אצל השיננית ורופא השיניים. ככל שתקפידו על ביצוע ביקורים אצל שיננית ורופא שיניים באופן קבוע, כך תקטינו את הסיכויים לנזקים עתידיים בשיניים ובחניכיים. תנו לנו את ההזדמנות להוכיח לכם שאפשר לקבל בקלות טיפולי שיניים איכותיים ומקצועיים ביותר- כי על איכות לא מתפשרים. צרו קשר עוד היום עם מרפאות טיפולי השיניים של חברת הלה ולא תתאכזבו.

קראו עוד על רופא שיניים בחיפה והקריות.

מרפאות שיניים בירושלים

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו