השתלת עצם חניכיים – תהליך מורכב

השתלת עצם חניכיים זהו תהליך שמיועד בסופו של דבר להשתלת שתלים דנטליים. שתלים דנטליים מיועדים עבור אנשים שיש להם מעט שיניים, או שיש להם שיניים לא בריאות וצריכים לבצע עקירה. קיימים מספר מקרים בהם עוברים השתלת עצם חניכיים. כדי למנוע את כל הבלגן בשיניים וחניכיים לא בריאות, חשוב להקפיד על צחצוח שיניים תקין לאחר כל ארוחה וגם על ביקורים שגרתיים קבועים אצל השיננית ורופא השיניים. כמו כן חשוב לציין שגם אובדן של שיניים משפיעה על בריאות עצם החניכיים שתומכת בשיניים. בנוסף, השתלת עצם חניכיים ניתן לבצע בכל גיל, גם עבור מבוגרים וגם עבור ילדים. ישנם מקרים בהם משתילים את העצם לפני שמשתילים את השתלים ואילו ישנם מקרים בהם משתילים את העצם במקביל להשתלת השתלים.

איך מתבצעת השתלת עצם חניכיים ומה האופציות ?

קיימים מספר אופציות להשתלת עצם חניכיים. אופציה ראשונה היא מהחלק האחורי של הלסת לקחת חלק מהעצם ולבצע השתלת עצם חניכיים. האופציה השנייה היא לקחת מחלקים אחרים בגוף. האופציה השלישית היא מן החי ממקור שהוא חיצוני. לרוב ניתוח השתלת עצם חניכים אורך בין ארבעים וחמש דקות לתשעים דקות אלא אם כן אין הארכות זמן נוספות. במרפאות הלה קיימים כל הציוד והחומרים לביצוע השתלת עצם חניכיים, תוך כדי שמירה על סטריליות וניקיון מרביים. זמן ההחלמה לרוב הוא עד שבועיים. וכמובן שקיים זמן המתנה לבניית העצם מחדש בערך כתשע עשרה חודשים או יותר. כמובן שצריך לעשות ביקורת אצל רופא השיניים או הרופא המנתח על מנת לראות שהניתוח נחל הצלחה ולא צצות בעיות חדשות.

הלה מכונים לבריאות המשפחה ישמחו להעניק לכם שירות ולבצע את השתלת עצם החניכיים בצורה המיטבית והאיכותית ביותר ללא כאבים מיותרים. אנשי המקצוע במכונים של הלה מבצעים השתלמויות לאורך כל השנה על מנת לשפר וליעל את השירות בלקוחות. כמו כן לאנשי מקצוע בהלה נותנים דגש להסברת כל התהליך הנדרש מתחילתו ועד סופו בעת ביצוע השתלת עצם חניכיים. מכוני הלה זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות לכל שאלה, בעיה או היסוס. זאת בכדי שהלקוחות יהיו מרוצים לא משנה מה.

השתלת עצם חניכיים

השתלת עצם חניכיים

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

מבין לקוחותינו