הסבר על סוגי שתלים דנטליים

בעולם טיפולי השיניים קיימים סוגי שתלים דנטליים שונים. שתלים דנטליים הפכו לפופולריים בזכות סיכויי ההצלחה הרבה לאחר ההשתלה. שתל דנטלי הוא למעשה תחליף למעמד אשר מחזיק את השן המלאכותית. השתלים הדנטליים לרוב מורכבים ממתכת מסוג טיטניום. זאת מהסיבה שזהו חומר שמרבית הסיכויים שהגוף יקלוט אותו בצורה טובה ולא ידחה אותו. השתל מוחדר לתוך החניכיים והוא עצמאית יחזיק את השן המלאכותית העתידית ללא כל תמיכה מהשיניים שלידו. במקרים של השתלות דנטליות חשוב ומומלץ לערוך את הניתוח רק אצל רופאים מומחים עם ניסיון רב שנים כדי להגדיל את הסיכויים להצלחה. ניתוח שתלים דנטליים עושים במקרה ואין שיניים או במקרה והשיניים הקיימות לא בריאות וצריך לעקור או להחליף אותם בשתלים מלאכותיים אחרים.

קיימים סוגי שתלים דנטליים ומשתנים שונים כמו לדוגמא :

  • חומר ממנו עשוי השתל
  • גודל השתל, עיצוב השתל
  • דירוג איכות של השתל
  • דירוג מחקרי של השתל
  • שם החברה שייצרה את השתל
 

למה צריך לדעת את סוגי השתלים ?

 

 המטרה העיקרית בניתוחי שתלים היא למקסם את שטח הפנים של השתל מבחינת רוחב ואורך על מנת לתפוס כמה שיותר מקום של שן במקום הפנוי. ישנם מקרים שבהם יש צורך לבנות את העצם מחדש לפני ההשתלה ואילו ישנם מקרים בהם א צריך לבנות מחדש את העצם אלא ישר אפשר להחדיר את השתלים הדנטליים. לאחרונה ישנו סוג נוסף שכיח של שתלים דנטליים והוא שתלי זירקוניה. זירקוניה הוא חומר קראמי לא מתכתי כמו יהלום מלאכותי אשר נראה מבחינה אסתטית מקום נקי ומסודר. כמובן שככל שהעיצוב יותר מושקע והאיכות יותר גבוהה כך גם מחיר השתלים הדנטליים יעלה.

בעמוד זה תוכלו לקרוא עוד על תותבות על שתלים עם הלה.

חברת הלה- מכונים לבריאות המשפחה- בעלת סניפים רבים ברחבי המדינה בערים המרכזיות: לוד, תל אביב, באר שבע, ירושלים, קרית ביאליק, אשדוד, אשקלון, חיפה ומודיעין. במרפאות השיניים של חברת הלה תמצאו את הרופאים המומחים עם ניסיון רב שנים בתחום רפואת השיניים. בנוסף, בסניפי מרפאות השיניים של חברנה זו קיימת הטכנולוגיה המקדמת ביותר עם הציוד הרפואי האיכותי והטוב ביותר. כל זאת במטרה להעניק את השירות והטיפול הרפואי הטוב ביותר שאפשר לקבל בישראל.

סוגי שתלים דנטליים

השתלת עצם חניכיים

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

מבין לקוחותינו