שיניים תותבות קבועות – פתרון ארוך טווח ?

שיניים תותבות קבועות הם למעשה שיניים מלאכותיות אשר נועדו להחליף את השיניים הטבעיות שצמחו בחלל הפה.  קיימים מקרים שבהם השיניים לא בריאות ברמה כזאת שצריך לבצע עקירה ובמקומם להחדיר בניתוח שיניים חדשות. השיניים המלאכותיות מותקנות בחניכיים בניתוח בנוכחות רופאים מומחים בניתוחים כאלה. שיניים תותבות קבועות נחשבות לעמידות וחזקות יותר מהטבעיות, בין אם זה מבחינת היציבות ובין אם זה מבחינת האסתטיקה של הפה. יש צורך לבצע מספר בדיקות שונות לפני שמבצעים ניתוח שיניים תותבות קבועות. אחד הפרמטרים שצריך לבדוק טרם הניתוח הוא בריאות מצב החניכיים- האם אכן הם בריאות מספיק כדי להחדיר לתוך החניכיים שתלים ועליהם להרכיב שיניים מלאכותיות חדשות?

שיניים תותבות קבועות

היתרון המהותי של שיניים תותבות קבועות הוא שהם עמידות לאורך שנים רבות ותורמות רבות לאסתטיקה של חלל הפה. הודות לסיבה שהתקנת שיניים תותבות קבועות הוא חשוב וקריטי מאוד לחלל הפה, מומלץ בחום לבצע את הניתוח רק בקרב רופאי שיניים מומחים ומקצועיים בתחום, אשר עוסקים בתחום זה לאורך מספר רב של שנים. בחברת הלה- מוכנים לבריאות המשפחה תוכלו למצוא מספר רב של סניפים לרפואת שיניים אשר פזורים ברחבי הארץ. קיימים סניפים רבים אשר פזורים בערים מרכזיות כמו: לוד, תל אביב, באר שבע, ירושלים, קרית ביאליק, אשדוד, אשקלון, חיפה ומודיעין. בסניפים אלה תוכלו למצוא רופאים מומחים לרפואת שיניים עם ניסיון רב שנים. כמו כן בקרב מרפאות השיניים ישנה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר עם הציוד הרפואי המשוכלל והאיכותי ביותר- זאת במטרה להעניק ללקוחות של חברת הלה את השירות האיכותי והמקצועי ביותר.

חשוב לציין שהקפדה על ביקורים קבועים ותכופים אצל השיננית ורופא השיניים מקטינים את הסיכויים לבעיות שיניים ומחלות בחלל הפה. קיימים גורמים המגבירים את הסיכון לשיניים לא בריאות והם: צריכה מוגברת של שתייה מוגזת מתוקה, עישון סיגריות, חוסר הקפדה על צחצוח שיניים בצורה נכונה ולאחר כל ארוחה בצורה קבועה. תנו לנו את ההזדמנות להוכיח לכם שאפשר לקבל שירותי איכותי ומקצועי ברמה גבוהה ללא פשרות. התקשרו עוד היום לקבוע תור לרופא שיניים ושיננית דרך חברת הלה ולא תתחרטו לרגע.

השתלת עצם חניכיים

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

מבין לקוחותינו