למה לטייל בקובה ואיך חוסכים כסף? הכול במאמר הזה

רוצים לטוס לחופשה מדהימה עם מוזיקה מושלמת נופים עוצרי נשימה ארוחות מדהימות ומיליוני צבעים שמשתלבים מול עינכם? קובה היא התשובה בשבילכם. נתחיל עם כמה מקומות שאתם חייבים לטייל בקובה.

1. ללכת ובגדול- העיר הגדולה ביותר בכל האיים הקריביים -האוונה היא חלק עצום מהסיבות מדוע להגיע לקובה. אז מה כל מיוחד בה אתם בטח שואלים, קובה היא עיר חוף מרהיבה של המטיילים חייבים לבקר בה- מכוניות ישנות שיש לכם משמעות סנטימינלית עצומה או בקיצור מכונית וינטג', האנשים שמסתובבים בעיר, המקומיים כל הלילה חוגגים ורוקדים סמבה וממבו ושותים משקה רום ליד הסיגרים שלהם ומה שכל כך מיוחד בה זה שלצד המצוקה האנושית הקשה שמצויה ברחובות יש את האושר והחום שניתן לראות על פרצופם של התושבים.

2. מתחת למים, שקט, רק אתם והדגים- צלילה בפונטה פרנסס – אחד החופים הכי פראיים של קובה ששכונת על אחד מהאים הקובנים הגדולים ביותר. מה שנחשב כהאטרקציה הכי מרכזית שם נמצא עמוק עמוק במים כי אם חלמם על גן עדן וחשבתם שהוא קיים על היבשה-טעיתם, גן עדן שנמצא מתחת למים שיש בו מעל ל50 אתרי צלילה, באתרי הצלילה תוכלו למצוא שתי ספינות טבועות גם המון שוניות תלולות ואפילו ריף מבודד. אם אתם בקטע של צלילה מומלץ לבדוק את מלון קולוני הצמוד לפארק המרינה וכך תוכלו להגיע לאתר הצלילה כל הזמן.

3. מחפשים חגיגות? חגיגות בסנטיאגו דה קובה זו התשובה בשבילכם- העיר השנייה בגדולה לאחר הוואנה שעליה דיברנו קודם, המוזיקה ברחובות מתנגנת ללא הפסקה ושוקקת חיים מלאה בצבעים ובמנגינות שונות ומיוחדות. בכל חודש יולי יש קרנבל בעיר – הקרנבל השנתי שגורם לרחובות להתעורר , כמובן שזה הזמן המומלץ להגיע אל קובה, במהלך השהות תוכלו לראות ולשמוע במופעי מוזיקה חיים ללא הפסקה שיוצאים לרחובות מתוך בתים ומעודנים- שם הם מתקיימים. כמובן שאם אתם לא מגיעים ביולי תוכלו לחגוג וללכת למקומות בהם יש את אותם המופעים החיים או לפסטיבלים שיש במהלך השנה.

ישנם המון טיולים לקובה שאינם יקרים וכך תוכלו לחסוך כסף.

טיול לקובה והסביבה – https://cubakef.co.il

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי