ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

מומחה להשתלות שיניים – התמחות המרכז

בקרב מכוני הלה לבריאות המשפחה, ישנם מרפאות מקצועיות ואיכותיות ביותר עם מומחים להשתלות שיניים. מומחי חניכיים הם גם מומחים להשתלות שיניים ומבצעים את כל סוגי השתלות השיניים. השתלות שיניים הם למעשה מחליפים את שורשי השיניים הקיימים. לרוב השתלים עשויים ממתכת של טיטניום. בדרך כלל השתלים נראים בצורת ברגים כדי שיהיה ניתן לחבר אליהם בקלות את שתלי השיניים המלאכותיים. בריאות עצם החניכיים מאוד קריטיים לשם ביצוע השתלות שיניים. אם החניכיים לא בריאות אז לא ניתן לבצע השתלות שיניים. רק כאשר השיניים יהיו בריאות יהיה ניתן לבצע השתלות שיניים על ידי מומחים.

השתלות שיניים נחוצות במקרים שבהם אין שיניים מסוימות או השיניים הקיימות לא בריאות וצריך לעקור אותם. כמו כן, להשתלות שיניים יש יתרון נוסף והוא שיפור יכולת הלעיסה. השתלות שיניים מאוד מומלצות בקרב בעלי השיניים התותבות כי הם יותר חזקות, יציבות ועמידות בעת פעולת הלעיסה. כך גם האוכל מתפרק בפה בצורה יותר טוב ואין סכנה לחנק כלשהו בזמן האוכל. כמו כן, השתלת שיניים עבור אלה שיש להם שיניים תותבות לרוב מעלה את הביטחון העצמי ומשפרת את תחושת ההרגשה הכללית חיצונית.

מעקב הוא חלק גדול מהסיפור

כמו כן, ישנם גורמים המגבירים את הסיכויים להצלחה בקרב השתלות שיניים. לדוגמא עישון סיגריות, סוכרת ללא איזון, ולקיחת תרופות מסוימות. לכן חשוב מאוד להיות במעקב בצורה קבועה ומסודרת אצל רופא שיניים מוסמך או המומחה להשתלות שיניים. חשוב לציין כי לניתוח שתלים יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר- בממוצע כתשעים ושש אחוזי הצלחה בטיפול השתלות השיניים. מרבית השתלים המלאכותיים נקלטים ללא כל בעיה מיוחד. נדירים המקרים בהם השתלים נדחים. כמובן שהניתוח להשתלת השיניים מבוצע בהרדמה מקומית ללא כל כאבים.

אצלנו במרפאות השיניים של הלה- רפואה לבריאות המשפחה- מיטב מומחי השיניים, אשר ישמחו להעניק לכם טיפול מקצועי ואיכותי ביותר בזמן הקצר ביותר. צרו קשר אתנו עוד היום ותוכלו לקבל הצעה להשתלות שיניים במהירות האפשרית ובמחירים משתלמים לכל כיס. צוות המומחים של הלה זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות של המרפאה וישמחו לענות לכל השאלות שלכם בשמחה ובמקצועיות.

מומחה להשתלות שיניים

השתלת עצם חניכיים

מבין לקוחותינו