תותבות על שתלים – הכל על הפתרון

תותבות על שתלים הוא אחד מהפתרונות לאנשים אשר אין להם שיניים או שיש להם שיניים לא בריאות וצריכים לעקור אותם, ובמקומם לשים שיניים מלאכותיות חדשות. שיניים תותבות הם למעשה שיניים מלאכותיות, רק ההבדל הוא שהם יוחדרו באמצעות שתלים לעצמות הלחיים. זאת במטרה לאפשר לעיסה ברמה גבוהה וגם חוסר תנועתיות של השיניים התותבות בחלל הפה. כמו כן יתרונות נוספות של תותבות על שתלים הם לשפר את האסתטיקה בפה וגם לשמור על תפקוד שיניים רגיל ובריא. לפני שניגשים לניתוח תותבות על שתלים על הרופא לוודא שעצמות החניכיים בריאות וחזקות מספיק כדי להחדיר לתוכם את השתלים הדנטליים. ישנם עוד פרמטרים רבים שעל רופא השיניים המומחה לבדוק טרם הוא מחליט לבצע את ניתוח תותבות על שתלים.

ברשת מרפאות הלה ישנם סניפים רבים של מרפאות שיניים הפזורים ברחבי הארץ: לוד, תל אביב, באר שבע, ירושלים, קרית ביאליק, אשדוד, אשקלון, חיפה, מודיעין. זאת במטרה לאפשר הגעה יעילה אל הסניפים של מרפאות השיניים של חברת הלה. כמו כן הסניפים ממוקמים בערים מרכזיות כדי לאפשר דרכים נוספות להגעה באמצעות תחבורה ציבורית גם עבור הלקוחות שאין להם רכב משלהם. חשוב לציין כי ברשת מרפאות השיניים של חברת הלה קיימת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר וגם הציוד האיכותי ביותר. כמו כן, כל הרופאים המומחים ואנשי הצוות הרפואי הולכים להשתלמויות וכנסים רפואיים כדי להיות מעודכנים בחידושים והתפתחויות בתחום רפואת השיניים. בנוסף, כל רופאי השיניים בחברת הלה בעלי ניסיון רב שנים בתחום רפואת השיניים. זאת במטרה להעניק ללקוחות של חברת הלה את השירות והטיפול הרפואי הטוב ביותר. כי על איכות ומקצועיות לא מתפשרים. בנוסף, הצוות הרפואי של חברת הלה זמינים עבורכם לאורך כל שעות הפעילות של החברה לכל שאלה, בעיה או בקשה.

חשוב להקפיד על ביקורים תכופים וקבועים אצל השיננית ורופא השיניים זאת על מנת למנוע נזקים לטווח ארוך בקרב השיניים וחלל הפה. כמו כן, ישנם גורמים אשר מגבירים את הסיכוי לנזקים בשיניים והם: צריכה מוגברת של שתייה מוגזת ומתוקה, עישון סיגריות, חוסר הקפדה על צחצוח שיניים בצורה נכונה וקבועה לאחר כל ארוחה.

קראו עוד על השתלת עצם חניכיים באתר.

תותבות על שתלים

השתלת עצם חניכיים

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים

* אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטיך לגורם שלישי

מבין לקוחותינו